سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قطعی برق روستاهای کوتعبدلله اهواز مردم و هیئت های مذهبی را کلافه - خبرگزاری منطقه کوتعبدالله اهواز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 91/9/27 | 10:43 صبح | نویسنده : عباس خنافره

ختصاصی کوتانیوز- برق این نعمت الهی که لزوم بودن آن بر هیچ کسی پوشیده نیست،این روزها برای اهالی ساکن در حاشیه شهر اهواز در منطقه کوت عبدالله دردسرساز شده است.

به گزارش خبرنگار ما- عده ای از ساکنین منطقه با نوشتن طومار علیه سازمان برق در منطقه خواستار پیگیری جدی مسئولین وحل این معضل شده اند.در این درخواست آمده است که برق روستاها بنا به دلایل نامعلومی به صورت یک روز درمیان می رود،وچه بسا شبها که تنها روشنی در روستاها بوده با خاموشی باعث بی امنیتی نیز شده است به جزء این خسارت وارده به لوازم برقی جای خود دارد. بارها پیگیری کردند وتماس گرفته اند که به جوابی برسند ولی افسوس که کسی جوابگو نبوده ونیست.

علی البوکرد ساکن یکی از روستا نیر در گفتگو با خبرنگارما افزود:شخصا در چندین نوبت با شماره اعلام شده ازسوی سازمان مربوطه تماس گرفتم ولی با اشغال ممتد شماره مورد نظر مواجه شده وبعد از تماس ساعتها جواب نیرو نداریم تا جایی که برق مشکل دارد را درست کنیم مواجه شدیم.

مهدی کردانی که دارای هیئت مذهبی بوده واین روزها نیز مشغول برگزاری مراسمات عزاداری در منطقه بوده گفت:تا بحال چنین قطعی برق بصورت مستمر در منطقه نداشتیم گویی بابرنامه ریزی این کار صورت می گیرد،من شبها مراسم تعزیه دارم وبا وجود بی برقی چند شب است که مراسم ما تعطیل شده است با سازمان مربوطه تماس گرفتیم که شاید به حرمت این شبها برق را قطع نکند ولی پاسخ سربالا شنیدیم انتظار ما از مسئولین رسیدگی جدی موضوع است.

درپایان ضمن تماس با سازمان برق منطقه متاسفانه کسی پاسخگو نبود.!!!

 خبرگزاری کوتعبدالله




  • دانلود فیلم