سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کارون تشنه باران اما خیابان های اهواز تشنه فاضلاب و گندآب! - خبرگزاری منطقه کوتعبدالله اهواز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 91/9/27 | 10:55 صبح | نویسنده : عباس خنافره

 

 

 

کارون در حسرت یک قطره باران و آب است چون 11 استان کشور را تغذیه می کند.اما دریغ از یک روز بارندگی.اگر در اهواز باران ببارد دریاچه هایی از فاضلاب و گندآب در خیابان های اهواز بوجود می آید.

 

 

اول صبح از خانه آمدم بیرون وبه چهارراه آبادان که رسیدم دیدم تا 40 سانتی متر فقط فاضلاب و گندآب و هر چیزی که کثافت خیابان ها را که توسط باران شسته شده در بالای آب جمع شده در جلوی راهم بود آخه دیشب یعنی باران باریده بود!نتوانستم خودم را به ایستگاه برسانم چون می بایست از خیر سلامتی خودم و از خیر شلوارم می گذشتم ودل به دریا می زدم (دل به گندآب و فاضلاب می زدم).

این مسیر چهارراه آبادان را تا نزدیک فلکه وتالار سیمرغ ادامه دادم تا توانستم خودم را به اتوبان برسانم چون تمام این مسیر پراز این گندآب ها بود.کاش این مشکل فقط در این جا ختم میشد.سه راه خرمشهر،خیابان های فرعی مسیر کوت عبدالله ،خیابان ادهم(منطقه باغ شیخ) ،خیابان 22بهمن(نرسیده به شهرک اهواز)،میدان شهید بندر(فلکه چهارشیر) وبسیاری از مناطق دیگر نیز به این صورت بود.جالب اینجاست که سالها اهواز از چنین مشکلی رنج میبرد وکسی این مشکل را حل نکرده است.

 

       

 

 

ای کاش کسانی بودند که همچون نخل اهواز در عین سربلندی و پایداری و استقامت شاخه هایش را متواضعانه به پایین آویزان میکرد و همیشه برای جای دادن مردم در دل خود سعی می کردند.

خبر گزاری کوتعبدالله




  • دانلود فیلم